To idealne podejście.

Nie zważywszy na wiek właściwie każdy z nas lubi posiadać coś niebanalnego i rzadko spotykanego. A najlepiej, żeby było to zdobyte jak najniższym kosztem lub otrzymane bezpłatnie. Nawet jeśli jest to jakiś prosty brelok z jakimś kolorowym kamykiem i śmiesznym napisem. Zachłanność ludzi na wszystko co wygląda jakoś inaczej zauważona została poprzez marketingowców a dodatkowo osoby zajmujące się reklamami. Dlatego wiele firm inwestuje swoje pieniądze w gadżety reklamowe. To znakomite podejście biznesowe mające na celu zgromadzenie jak najwięcej klientów. Bezpłatny gadżet znakomicie działa na zachowania podświadome oraz rozmaite wybory, a logo firmy na breloku, na który spogląda się każdego dnia, wpada w pamięć lepiej aniżeli niejedna telewizyjna reklama. Przecież pamiętamy to, co jest na naszych oczach… Kontrahent posiadając do wyboru wyrób niewiadomego pochodzenia albo popularnej firmy raczej zdecyduje się na ten drugi. Jest to zachowanie zakodowane mówiącym o tym, że niezbyt lubimy wychodzić ze swej strefy komfortu i wybieramy to co jest już nam znane. Należy inwestować swoje pieniądze w taki rodzaj promowania swoich własnych produktów, bo prędzej czy później inwestycja się zwróci. Będzie to na pewno widoczne po wynikach naszej sprzedaży w kolejnych latach.

Więcej: Gadżety z nadrukiem